Kiertopalkintojen ja valioplakaatien hakeminen

20.12.2019

Vuoden 2019 tulosten perusteella jaettavien palkintojen hakuaika on tammikuun 2020 loppuun asti.

Kiertopalkintojen ja valioplakaatien hakeminen

Palkintohakemukset tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen kym.mayrakoirat@gmail.com 31.1.2020 mennessä.

Hakemuksesta tulee ilmetä koiran ja omistajan tiedot. Ilmoita hakemuksessa, mitä palkintoa haet koirallesi ja listaa hakemuksessa koiran tulokset menneeltä vuodelta (kolme parasta tulosta koelajista tai kolme parasta näyttelysijoitusta sen mukaan, mitä palkintoa anotaan).

Huom! Kerhon parhaan koiran palkintoa varten listaa koiran käyttötulokset vähintään kahdesta rodunomaisesta koelajista sekä paras näyttelytulos.

Aktiivisimman nuorisojäsenen palkintoa haetaan vapaamuotoisella hakemuksella, josta selviää nuorisojäsenen aktiivisuus mäyräkoiraharrastuksen saralla kuluvan vuoden aikana.

Valioplakaatihakemuksesta tulee selvitä koiran nimi ja rekisterinumero, omistajan tiedot sekä koiralle ko. vuonna myönnetyt valionarvot.

Palkinnot jaetaan kevätkokouksessa.

Linkki sääntöihin https://kymenlaaksonmayrakoirat.yhdistysavain.fi/kiertopalkinnot/kiertopalkintosaannot/