Piirinmestaruuskoe VERI 2021

Kymenlaakson Mäyräkoirat ry järjesti 5.9.2021 terrierien ja mäyräkoirien piirinmestaruusvesiriistakokeen Kouvolassa Verlassa. Ylituomarina kokeessa oli Markku Valtonen ja vastaavana koetoimitsijana Hanna Nyström. Piirinmestaruudesta kisasi neljä koiraa, lisäksi kokeessa oli 3 muuta koiraa. Sää oli aurinkoinen mutta tuulinen ja kylmä.

Kymenläänin kennelpiirin piirinmestariksi kruunattiin viime vuoden tapaan parsonrussellinterrieri Precious Pearl Gladiator "Nelson" ja Kirsi Mäntynen tuloksella 1/26.

Toisen sijan nappasi parsonrussellinterrieri Precious Pearl Femme Fatale "Fanni" ja Kirsi Mäntynen tuloksella 2/23.

Kolmannelle sijalle sijoittui lk mäyräkoira Badamtam's Pyörremyrsky "Elsa" ja Jonna Äikää tuloksella 3/23.

Neljännen sijan sai pk mäyräkoira Badamtam's Mindy Moon "Myy" ja Jonna Äikää tuloksella 0/20.

Kaikkien koirien tulokset liitteissä. Kiitos kaikille osallistujille, koetoimikunnalle, tuomarille ja yhteistyökumppaneille. Oikein paljon onnea kaikille, erityisesti piirinmestarille!

Vasemmalla Kirsi Mäntynen sekä koirat Nelson PM1 ja Fanni PM2. Oikealla Jonna Äikää sekä koirat Elsa PM3 ja Myy PM4. Taustalla vasemmalla koetoimitsija Hanna Nyström ja oikealla ylituomari Markku Valtonen.
Kokeen kaikki tulokset. Listan neljä ylintä koiraa kisasivat piirinmestaruudesta.
Palkintopöytä.