Tukijat

Bozitan koiranruoka on valmistettu ruotsissa korkealaatuisista luonnollisista ainesosista ilman turhia lisäaineita. Ruotsi on tunnettu puhtaasta luonnostaan ja korkeista ympäristöstandardeistaan ja tämä näkyy Bozitan tuotteissa. Koiranruokareseptit ovat koiran ruokaan ja hyvinvointiin erikoistuneiden ravitsemustieteilijöiden kehittämiä, joten voit olla varma että Bozitasta koira saa kaiken tarvitsemansa. Valikoimassa on ruokia kaikenkokoisille, -rotuisille ja -ikäisille koirille (pennut, nuoret koirat, aikuiset koirat, vanhemmat koirat, kantavat ja imettävät koirat) aktiivisuustasosta riippumatta. Ruoissa käytetään ruotsalaisia ainesosia aina kun se on mahdollista. Näitä laadukkaita ruokia saavat palkkinnoksi mestaruuskokeen koirat.

Voit tutustua tuotteisiin tarkemmin Bozitan kotisivuilla:  https://bozita.com/fi/koiranruoka/

Huntsteel on perustettu vuonna 2013 ja yritys valmistaa upeita eläin- ja mestästysaiheisia sisustustavaroita ja metallitöitä, myös täysin asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Kaikki tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa. Huntsteelin käsialaa on myös mestaruuskokeen palkinnot!

Voit tutustua tarkemmin Huntsteelin valikoimaan heidän kotisivuilta: http://huntsteel.com/

Myynnissä olevat tuotteet löydät helpoiten Huntsteel-verkkokaupasta: https://kauppa.huntsteel.com/

Mäyräkoiraliitto on aloittanut Back on Trackin kanssa yhteistyön, jonka myötä vuoden 2023 päätapahtumien voittajat saavat lahjakortin voittajakoiralle mieleisen tuotteen hankintaan.

Back on Trackin tuotevalikoimasta löytyy koirille monenlaisia tuotteita, kuten toppamantteleita, kevyempiä verkkoloimia ja uutuutena viilennystuotteita. Tuotteita on tarjolla niin koirille kuin ohjaajillekin, tutustu valikoimaan osoitteessa: www.backontrack.fi