Tulokset

Ensimmäiseksi Suomen mestariksi tiensä selvitti saksanmetsästysterrieri Riitun Kojootti "Kelju" ohjaajansa Tiina Kivimäen kanssa tuloksella VERI1/28 pistettä. Suuret onnittelut Suomen ensimmäiselle vesiriistamestarille! Voittaja sai palkinnoksi Suomen Mäyräkoiraliiton kultamitalin, upean palkintoloimen, ruusukkeita, palkintolautasen, Trackerin tutkapannan, Roburin ruokasäkin, Back on Trackin lahjakortin sekä Huntsteelin metallilyhdyn, joka on suunniteltu juuri tätä koetta varten.

Hopealle sijoittui jackrusselinterrieri Ballbreakers Bushwacker "Safi" ohjaajana Jenni Lindqvist tuloksella VERI1/28 pistettä.

Pronssille sijoittui saksanmetsästysterrieri First Contact Chain Saw "Haisuli" ohjaajana Tiina Kivimäki tuloksella VERI1/26.

Neljänneksi sijoittui parsonrusselinterrieri Precious Pearl Gladiator "Nelson" tuloksella VERI2/22 ohjaajana Kirsi Mäntynen.

Viidenneksi sijoittui karkeakarvainen mäyräkoira Flan Al Cioccolato Della Val Vezzeno "Chico" tuloksella VERI2/21 ohjaajana Mauri Kivistö.

Kuudenneksi sijoittui sileäkarvainen kettuterrieri Metakan Kelemi "Kelmi" tuloksella VERI2/20 ohjaajana Jenni Mäki.

Seitsemänneksi sijoittui karkeakarvainen mäyräkoira Vandhøjens Caesar "Caesar" tuloksella VERI0/18 ohjaajana Mauri Kivistö.

Kahdeksanneksi sijoittui pitkäkarvainen mäyräkoira Badamtam's Mindy Moon "Myy" tuloksella VERI0/14 ohjaajana Jonna Äikää.

Paljon onnea kaikille kokeeseen osallistuneille koirille! On hieno saavutus päästä osallistumaan SM-kokeeseen.

Kuvia ja tunnelmia lisää tapahtumat etusivulla: SM-VERI 2023