Liity jäseneksi!

Kymenlaakson Mäyräkoirat ry on Suomen Mäyräkoiraliiton alainen jäsenyhdistys. Jäseneksemme pääset liitymällä Suomen Mäyräkoiraliittoon ja valitsemalla jäsenyhdistyksesi joko asuinpaikkasi mukaan tai valitsemalla suoraan Kymenlaakson Mäyräkoirat.

Suomen Mäyräkoiraliitto on mäyräkoirien rotujärjestö. Samalla jäsenmaksulla saat siis sekä rotujärjestön että paikallisyhdistyksen jäsenyyden ja näiden molempien yhdistysten jäsenedut mukaan lukien neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Mäyräkoiramme-lehden.

Liity jäseneksi tästä!

Mikäli olet jo Mäyräkoiraliiton jäsen toisen alueyhdistyksen kautta, voit hakea Kymenlaakson mäyräkoirien ns. suorajäsenyyttä oheisella kaavakkeella. Suorajäsenen jäsenmaksu on vuonna 2024 30 €.

Hakemus Kymenlaakson mäyräkoirat ry suorajäseneksi
HUOM! Edellyttää Suomen mäyräkoiraliiton jäsenyyttä toisen alueyhdistyksen kautta.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.