Tietosuoja ja evästeet

Evästeet ja tietosuoja

Lisää evästeistä Viestintäviraston sivulta.

Tietosuojarekisteri

Kymenlaakson Mäyräkoirat ry:n jäsenet ovat joko yhdistyksen suorajäseniä tai he ovat jäseniä Suomen Mäyräkoiraliiton kautta. Mikäli jäsen on SML:n jäsen ja valinnut paikaliskerhoksi Kymenlaakson Mäyräkoirat ry:n, hän kuuluu SML:n ylläpitämään jäsenrekisteriin. Tästä SML:n tietosuojarekisteriin.

Kymenlaakson Mäyräkoirat ry ylläpitää rekisteriä vain yhdistyksen suorajäsenistä: yhdistys käyttää rekisteriä ensisijaisesti jäsentiedotteiden ja laskujen lähetystarkoituksiin. Rekisteri sisältää jäsenen nimen ja yhteysiedot (postiosoite, sähköpostiosoite), jäseneksi liittymisajankohdan sekä tiedon, mihin toiseen SML:n alaiseen yhdistykseen jäsen kuuluu.

Tietoja käsittelevät kerhossa hallitus niiltä osin kun tarvetta em. asioiden hoitamiseen. Tietoja ei siirretä EU:n ulkopuolelle. Rekisteri on digitaalinen.