Hallitus tiedottaa

1.1.2024

Hallituksen kokoonpano ja roolit on seuraavat vuodelle 2024:

Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Tuomas Nuutinen, joka valittiin syyskokouksessa.

Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Marika Salminen.

Yhdistyksen sihteeriksi valittiin Sofia Paasonen.

Yhdistyksen rahastonhoitajaksi valittiin Mira Hinkkanen.

Hallituksen varsinaiset jäsenet: Sofia Paasonen, Mira Hinkkanen, Marika Salminen, Katri Salokoski.

Hallituksen varajäsenet: Atte Kallio ja Hanna Nyström

Toimikuntien puheenjohtajat valittiin syyskokouksessa. Alla toimikunnat kokonaisuudessaan:

LUT: Puheenjohtaja Hanna Nyström
- Eeva-Maija Kurkela, Markku Valtonen,

MEJÄ: Puheenjohtaja Katri Salokoski
- Tiina Holanti, Esa Lammi, Jyri Salmi, Minna Molkentin-Salmi, Tuija Yrjäs, Sofia Paasonen

MÄAJ: Puheenjohtaja Marja Turkki
- Jussi Koso, Henna Pekala

PIKA: Puheenjohtaja Katri Salokoski
- Marika Salminen, Tuija Yrjäs

VERI: Puheenjohtaja Hanna Nyström
- Mira Hinkkanen, Markku Valtonen

Näyttely: Puheenjohtaja Marika Salminen
- Elina Muuri, Aira Auvinen-Kakko

Kerhon tuki jäsenille ja jäsenten koirille:

Toistaiseksi ei tueta terveystarkastuksia. Tuetaan kouluttautumista kehätoimitsijakurssille, rodunomaisten kokeiden koetoimitsija- ja ylituomarikursseille, MÄAJ palkintotuomarikurssille, maksukuittia ja kurssitodistusta vastaan. Koetoimitsijakurssin korvaus maksetaan vasta, kun on ollut mukana järjestämässä koetta Kymenlaakson Mäyräkoirille pätevyyden saamisen jälkeen. Ko. kokeen vkt kirjoittaa todistuksen, jonka jälkeen korvaus maksetaan.

Päätös kouluttautumistuesta on voimassa toistaiseksi. Korvaus max 60,00€/hlö/vuosi.