Joukkonäytteenotto ja match show 2021

Joukkonäytteenottotilaisuus ja mäyräkoirien match show 11.9.2021 Tavastilassa (Kotka)

Paikkana Tavastilan koulu osoitteessa: Tavastilantie 227, 49300 Tavastila klo 10:00-14:00.

Kymenlaakson Mäyräkoirat ry yhteistyössä Suomen Mäyräkoiraliiton SML ry:n jalostustoimikunnan kanssa järjestivät 11.9.2021 joukkonäytteenottotilaisuuden, jossa otettiin verinäytteitä koiran geenejä tutkivan professori Hannes Lohen johtaman tutkimusryhmän käyttöön. Näytteitä saatiin yhteensä 76 kappaletta!

Tapahtuman yhteydessä järjestimme myös mäyräkoirille match show'n:

• BIS 1 Mikael & Tumppi
  • BIS 2 Mikko & Miina
  • BIS 3 Eeva - Maija & Mortti
  • BIS 4 Mira & Noppe
  • BIS 5 Erin & Ruuti

Arvonnassa vapaavalintaisen treenikerran voittivat, Aira Auvinen-kakko & Tiina Julkunen. Onnittelut!!

Kiitos kaikille tapahtuman talkoolaisille, näytteenluovuttajille, mätsäriin osallistuneille ja yhteistyökumppaneille!

Alla kuvia tapahtumasta.

BIS 1 Mikke ja Tumppi
BIS koirat
Mies&mäyräkoira
Aikuiset koirat
Veteraanimäyräkoirat
Näytteenottopiste
Lapsi&koira kehän kaikki osallistujat
Tunnelmia kehän laidalta

Tapahtumaa sponsoroi mm. Kouvolan Musti ja Mirri Veturi, Kennel-Rehu, K-Market Myllykoski, K-Citymarket Kouvola Veturi, K-Supermarket Orimattila, VahvaTassu, Bozita Suomi, Pedigree, kennel Pikkuvilhin, kennel Hihundin ja kennel Hunter's Helper.

Suuri kiitos kaikille sponsoreille tapahtuman tukemisesta!