MEJÄ-toimitsijakurssi

Kymenlaakson Mäyräkoirat ry järjestää MEJÄ-toimitsijakurssin 23.-24.3.2024 Savitaipaleella. Kurssilla kouluttajana on ylituomari Asko Kukkola sekä Markku Valtonen ja Hanna Nyström.

Ilmoittautumisaika kurssille on 8.2.-8.3.2024. Kurssille ilmoittaudutaan sähköpostitse osoitteeseen hanna.nystrom35@gmail.com. Ilmoittautuminen tapahtuu vapaamuotoisella hakemuksella.

Kurssin maasto-osuus suoritetaan virallisten kokeiden yhteydessä toimitsijakurssin jälkeen.

Hakemuksen liitteeksi tulee laittaa esittely itsestä ja harrastus- ja koetaustasta (MEJÄ), lisäksi kurssille hakevien tulee täyttää alla olevat vaatimukset:

- Jäsenyhdistyksen puolto

- Koetoimitsijakoulutuksen 1-kurssin (Kennelliiton osuus) hyväksytty suoritus

- Toiminut jäljestämiskokeissa toimitsijana, tekemässä jälkiä ja opastanut niitä vähintään viisi kertaa

- Toiminut koiranohjaajana jäljestämiskokeessa

- Omaa kyvyn ilmaista itseään suullisesti ja kirjallisesti

- On kykenevä organisoimaan ja johtamaan isoakin joukkoa koetoimitsijoita ja kokeeseen osallistujia

- On täysi-ikäinen = oikeustoimikelpoinen

- On SKL-FKK ry:n jäsen

Kurssin hinta on 100€/hlö (maksutiedot toimitetaan kurssille valituille henkilöille kurssipaikan vahvistuksen yhteydessä).

Kurssi järjestetään mikäli vaatimukset täyttäviä hakijoita on vähintään 5 henkilöä, enimmäismäärä kurssille osallistuvia on 10 henkilöä. Järjestäjä pidättää oikeuden valita osallistujat kurssille hakemusten perusteella.