22.12.2021

Hallituksen kokoonpano vuodelle 2022 ja hallituksen järjestäytyminen:

​- Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Tuomas Nuutinen.
- Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Marika Salminen.
- Yhdistyksen sihteeriksi valittiin Anna Rikkinen.
- Yhdistyksen rahastonhoitajaksi valittiin Mira Hinkkanen.
- Hallituksen varsinaiset jäsenet: Anna Rikkinen, Katri Salokoski, Mira Hinkkanen, Marika Salminen.
- Hallituksen varajäsenet: Marja Turkki ja Sanna Ryynänen.

Hallitus päätti jatkossakin tukea jäsenten kouluttautumista kehätoimitsijakurssille, rodunomaisten kokeiden koetoimitsija- ja ylituomarikursseille, MÄAJ-palkintotuomarikurssille, maksukuittia ja kurssitodistusta vastaan. Korvaus on max. 60,00€/hlö/vuosi. Maksukuitti ja kurssitodistus toimitetaan hallituksen sähköpostiosoitteeseen kym.mayrakoirat@gmail.com.

Kunniakirjojen ja valioplakettien hakuaika on 31.1.2022 asti. Katso tarkemmat ohjeet ja säännöt Kunnikirjat-sivulta. Kunniakirjojen sääntöjä on päivitetty ja haettavana on myös aivan uusia kunniakirjoja.

Hallitus kiittää kuluneesta vuodesta ja toivottaa kaikille hyvää joulua ja vuotta 2022!

Vuodelle 2022 on suunniteltu seuraavia kokeita:

- MEJÄ-koe 30.04.2022 Tirvalla yhdessä Tirvan Seudun Metsästys yhdistyksen kanssa
- MEJÄ-koe 24.04.2022 Orimattilassa yhdessä Villikkalan metsästysseuran kanssa
- MEJÄ-koe 28.05.2022 Pukkilassa yhdessä Pukkilan Erämiesten kanssa
- MEJÄ-koe 18.06.2022 Taipalsaarella
- MEJÄ-koe 07.08.2022 Kouvola (kerhon mestaruuskoe)
- LUT-koe 20.3.2022 ja 10.4.2022 Ruotsinpyhtäällä
- Kaksi LUT-koetta lokakuu-joulukuu välisenä aikana
- PIKA- kokeita toukokuu-syyskuu välisenä aikana
- VERI-koe kesäkuussa Taipalsaarella 19.06.2022
- VERI RM-koe heinäkuussa Kouvolassa 24.07.2022
- MÄAJ PM syyskuun lopussa

21.11.2021

Terveisiä syyskokouksesta!

Kokous pidettiin tänään Myllykosken Kerholla ja kokouksen jälkeen nautittiin maistuva päivällinen.

Puheenjohtajaksi vuodelle 2022 valittiin jatkamaan Tuomas Nuutinen. Hallituksessa jatkavat molemmat erovuorossa olleet Mira Hinkkanen ja Marja Turkki (varajäsenena). Katri Salokoski jatkaa hallituksessa varsinaisena jäsenenä varajäsenyyden sijaan ja uutena hallitukseen varajäseneksi valittiin Sanna Ryynänen.

Toimikuntien puheenjohtajat ovat vuonna 2022 seuraavat henkilöt:

- LUT Tuomas Nuutinen
- MEJÄ Marja Turkki
- VERI Hanna Nyström
- MÄAJ Marja Turkki
- PIKA Katri Salokoski
- Näyttelyt Marika Salminen

Kiitos kaikille kokoukseen osallistuneille!

4.8.2021

Koronatilanteesta huolimatta treenejä ja kokeita on saatu järjestettyä vuonna 2021 suunnitellusti (pl. yksi LUT-koe). Tälle vuodelle on vielä tulossa mm. vesiriistakokeet sekä LUT-kokeita 2 kpl. Yhdistyksen tapahtumia kannattaa seurata jatkuvasti päivittyvästä Tapahtumakalenterista.

Aloitimme syyskokouksen suunnittelun. Kokous on mahdollisuuksien mukaan joko lähikokous tai etäkokous (kuten kevätkokouskin oli). Jos lähikokous on mahdollinen, syyskokouksessa on tarjolla myös ruokailu. Syyskokouksessa esitellään toimintasuunnitelma vuodelle 2022, sen laadinta on käynnissä. Toimintasuunnitelmassa huomioidaan jäsenkyselyn tulokset.

Toimikunnille tehdyt toimintaohjeet on katselmoitu ja hyväksytty hallituksen kokouksessa 3.8.2021. Ohjeet lähetetään toimikuntien puheenjohtajille.

Hallitus päätti alentaa kerhotuotteiden hintoja elokuun ajaksi. Uudet hinnat päivitetään Kerhotuotteet-sivulle.