29.12.2020

1.1.2021 astuvat voimaan uudet kunniakirja-säännöt. Nykyisiä kunniakirjasääntöjä on hieman päivitetty tulkinnan helpottamiseksi ja lisäksi tulee haettavaksi aivan uusia kunniakirjoja.

Huom! Uusia palkintoja voi hakea vasta vuoden 2021 tulosten perusteella, eli vuoden 2020 kunniakirjat jaetaan vanhojen sääntöjen mukaisesti.

10.12.2020

Hallituksen kokoonpano vuodelle 2021 ja hallituksen järjestäytyminen:

• Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Tuomas Nuutinen.
  • Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Marja Turkki.
  • Yhdistyksen sihteeriksi valittiin Anna Markkula.
  • Yhdistyksen rahastonhoitajaksi valittiin Mira Hinkkanen.
  • Hallituksen varsinaiset jäsenet: Anna Markkula, Marja Turkki, Mira Hinkkanen, Marika Salminen.
  • Hallituksen varajäsenet: Katri Salokoski, Erja-Liisa Myllylä.

Hallitus päätti jatkossakin tukea jäsenten kouluttautumista kehätoimitsijakurssille, rodunomaisten kokeiden koetoimitsija- ja ylituomarikursseille, MÄAJ-palkintotuomarikurssille, maksukuittia ja kurssitodistusta vastaan. Korvaus on max. 60,00€/hlö/vuosi. Maksukuitti ja kurssitodistus toimitetaan hallituksen sähköpostiosoitteeseen kym.mayrakoirat@gmail.com.

13.11.2020

Terveisiä syyskokouksesta!

Hallituksen puheenjohtajana valittiin jatkamaan vuonna 2021 Tuomas Nuutinen. Hallitukseen erovuoroisten tilalle valittiin Anna Markkula sekä Marika Salminen, varajäseniksi Erja-Liisa Myllylä ja Katri Salokoski. Sihteerinä vuoden 2020 loppuun toimii Anna Markkula.

Toimikuntien puheenjohtajat valittiin seuraavasti:

- MEJÄ-toimikunta Marja Turkki
- ajotoimikunta Marko Oittinen
- LUT-toimikunta Tuomas Nuutinen
- näyttelytoimikunta Marika Salminen
- PIKA-toimikunta Katri Salokoski
- VERI-toimikunta Hanna Nyström

Yhdistyksen suorajäsenten jäsenmaksu vuodelle 2021 on 30€, laskut lähetetään tammi-helmikuun aikana.

Kiitos vuoden 2020 toimihenkilöille ja onnea vuodelle 2021 valituille!

23.9.2020

Hallitus kokoontui 22.9.2020 Mylsänportissa. Kokouksessa laadittiin toimintasuunnitelmaa vuodelle 2021. Valmis toimintasuunnitelma esitellään jäsenille syyskokouksessa marraskuussa (päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin). Vallitsevan koronatilanteen vuoksi hallitus päätti, että syyskokous pidetään arki-iltana viikonlopun sijaan ja pikkujouluruokailua ei tänä syksynä järjestetä. Mahdollisuuksien mukaan ruokailu tai muu vastaava yhteinen tilaisuus järjestetään kevätkokouksen yhteydessä keväällä 2021.

Yhdistyksen kunniakirja-palkintojen sääntöjä on päivitetty ja vuosittain jaettavaksi on lisätty uusia kunniakirjoja (Kerhon paras pienoismäyräkoira, Kerhon paras vesiriistakoira ja Kerhon paras seniorikoira). Uudet säännöt on hyväksytty hallituksen kokouksessa ja ne tulevat voimaan 1.1.2021 alkaen. Uusia sääntöjä noudatetaan haettaessa palkintoja vuodelta 2021, tämän vuoden palkintojen suhteen noudatetaan vielä vanhoja olemassa olevia sääntöjä. Uudet säännöt tulevat kotisivuille nähtäväksi vielä syksyn aikana ja siitä ilmoitetaan kotisivujen etusivulla Ajankohtaista-palstalla.

Kävimme läpi kerhotuotteisiin liittyviä tarjouksia. Tilattavista tuotteista ilmoitetaan yhdistyksen kotisivuilla kunhan ne saapuvat. Tavoitteena on, että tuotteita voi ostaa syyskokouksessa.

31.7.2020

Kymenlaakson Mäyräkoirat ry järjestää 10.10.2020 Pyhtäällä jalostustarkastuksen (tarkastavana tuomarina Paula Rekiranta) ja virallisia terveystarkastuksia ell. Jaana Pätilä: silmät, polvet, sydänkuuntelu. Tarkempi sisältö ja hinnasto julkaistaan lähipäivinä. Talkoolaisia otetaan mielellään mukaan, ilmoittautua voi hallituksen sähköpostiosoitteeseen kym.mayrakoirat@gmail.com

Hallitus toivoo uusia innokkaita jäseniä mukaan toimikuntiin, hallitukseen sekä tapahtumien järjestelyihin.

Vuodelle 2021 haetaan MEJÄ-, VERI-, PIKA- ja näyttelytoimikuntien puheenjohtajia. Henkilövalinnat tehdään syyskokouksessa.

Kotisivulle on lisätty "Kokeiden säännöt ja lomakkeet" osio, jonka toivotaan helpottavan tiedonsaantia virallisiin kokeisiin osallistumiseen liittyen.

Päätettiin hankkia myyntiin erilaisia tuotteita yhdistyksen logolla. Näistä tehdään nettisivuille esittely ja tilausohjeet.

Yhdistyksen järjestämille treeneille määritettiin osallistumishinnasto. Hinnat julkaistaan lajikohtaisissa treeni-lmoituksissa.

Hallituksen kokouspäivämäärät löytyvät jatkossa kotisivujen tapahtumakalenterista.

3.2.2020

Vuonna 2020 hallitus on päättänyt tukea jäsenten osallistumista kehäsihteerikurssille, rodunomaisten kokeiden koetoimitsijakurssille sekä Mäaj palkintotuomarikurssille. Tuen saa maksukuittia ja kurssitodistusta vastaan. Tämä koskee vuonna 2020 kursseille osallistuvia, tukea ei makseta takautuvasti. Tuki on enintään 60,00€/hlö.

Hallitus esittää perustettavaksi uusia toimikuntia nykyisten toimikuntien rinnalle. Ehdotuksena on perustaa vesiriista- , PIKA- ja näyttelytoimikunnat. Toimikuntien puheenjohtajat valitaan syyskokouksessa.