Elimäki Villikkala 5.10.2024

1. lk sisäetsinnän koe 5.10.2024 Villikkala, Elimäki

Ylituomari Marja Saarinen

Vastaava koetoimitsija Mira Hinkkanen

Kokeeseen otetaan enintään 20 koiraa.

Ilmoittautumisaika alkaa maanantaina 9.9.2024. klo 18 ja päättyy 11.9.2024. Kymenlaakson Mäyräkoirat ry:n jäsenet ovat etusijalla.

Huom! Sivustomme palvelin käyttää Suomen virallista aikaa, joka löytyy: https://www.timeanddate.com/worldclock/finland/helsinki. Sen mukaan määräytyy lomakkeen aikaleima.

Ilmoittautuminen: Kokeeseen ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella. Huomioi ilmoittautumisessa kellonaika, sillä ennen määräaikaa tulleita ilmoittautumisia ei voida huomioida.

Kokeen paikat täyttyvät ilmoittautumisjärjestyksessä, Kymenlaakson Mäyräkoirat ry:n jäsenet ovat etusijalla

Koepaikka: Koe järjestetään Villikkalan kylätalolla, koealue ei ole esteetön (muutamia rappusia). Tilojen rajallisuudesta johtuen juoksuiset nartut eivät voi osallistua kokeeseen. Käytössä on yksi WC koko päivän.

Koepaikan osoite:

Villikkalan kylätalo
Tuomistontie 12
47200 Elimäki (Kouvola)

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt, että ohjaajan nimi sekä koiran nimi ja tulos julkaistaan tuloslistassa kokeen päätytyttyä Kymenlaakson Mäyräkoirat ry:n Facebook- ja kotisivuilla.

Mikäli sinulla on kysyttävää kokeeseen liittyen, otathan yhteyttä vastaavaan koetoimitsijaan Mira Hinkkanen, puh. 050 551 2365 tai mirahinkkanen1@gmail.com.

Tervetuloa kokeeseen!

Kokeen palkinnot sponsoroi:

Kiviharjun Koirametsä

Hihna irti ja vauhtia tassuihin! Meidän parhaat ystävät rakastaa kirmata vapaana, nuuskutella kaverin kanssa metsän tuoksuja ja piehtaroida sammalikossa. Jos kuumuus yllättää niin päivän kruunaa pulahdus veteen! Tämä se vasta on koiran elämää! Omistajakin voi heittää varovaisuuden romukoppaan ja nauttia koiransa kanssa luonnosta nuotioeväiden kera. Tätä on Kiviharjun koirametsä!

Puolentoista hehtaarin suuruisessa koirametsässä voi grillata, yöpyä, uida, temppuilla ja mikä mahtavinta nurmipintainen koulutuskenttä on käytettävissä aitauksen keskellä. Grillikatos on tehty varastorakennuksen yhteyteen, johon tulossa myös myöhemmin erähenkinen majoitus.

Koirametsä on aidattu kaksi metriä korkealla panssariverkolla, joka muotoutuu parhaiten maaston muotoihin ja soveltuu kaiken kokoisille koirille. Aita tarvitsee metalliset tolpat, jotka betonoidaan maahan tukevuuden saamiseksi. Koirametsä aukeaa käyttäjille viimeistään vuoden 2025 alussa.

Katso lisätiedot ja varauskalenteri Koirametsän kotisivuilta. Koirametsän osoite on Hurukselantie 857, 48720 Kotka.

Lemmikkitarvikemyymälä Danpii

Danpii on Kouvolan Anjalassa sijaitseva yksityinen ja kotimainen lemmikkitarvikemyymälä, jossa saat palvelua suurella sydämellä. Laajan tarvike- ja ruokavalikoiman lisäksi saat Danpiista myös koirien pesut, pohjavillapesut, turkkien siistimiset ja perustrimmaukset. Danpiista löytyy myös laaja valikoima mm. nosework-harrastukseen tarvittavia välineitä kuten hydrolaatteja, pantoja, valjaita, palkkanamit ja -lelut sekä paljon muuta.

Kivijalkamyymälän runsaan valikoiman löydät osoitteesta Ruokosuontie 3, 46910 Anjala. Danpiin Facebook-sivuilla on myös paljon ajankohtaisia tarjouksia, kannattaa ottaa sivut seurantaan.